Τα μαθήματα διδάσκονται από:

  • 3 (τρία) μέλη ΔΕΠ του Εργαστηρίου Χημικής Εκπαίδευσης και Εφαρμογών Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας στη Χημεία του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.,
  • 1 (ένα) μέλος ΔΕΠ, 1 (ένα) μέλος ΕΔΙΠ και 1 (ένα) μεταδιδάκτορα του Εργαστηρίου Κβαντικής και Υπολογιστικής Χημείας του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.,
  • 2 (δύο) μέλη Δ.Ε.Π. του Εργαστηρίου Οργανικής Χημείας του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
  • 1 (ένα) μέλος Δ.Ε.Π. του Εργαστηρίου Ανόργανης Χημείας του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
  • 1 (ένα) μέλος Δ.Ε.Π. του Εργαστηρίου Ανόργανης Χημείας του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
  • 1 (ένα) μέλος Δ.Ε.Π. του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής Α.Π.Θ.
  • 1 (ένα) αφυπηρετήσαν μέλος Δ.Ε.Π. του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ.
  • 1 (ένα) αφυπηρετήσαν μέλος Δ.Ε.Π. του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης  Α.Π.Θ.

Οι διδάσκοντες έχουν εκτεταμένο εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο στις περιοχές της Εκπαίδευσης και ειδικότερα της Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες και της ανάπτυξη συμβατικού αλλά και εκπαιδευτικού υλικού νέων τεχνολογιών.

Περικλής Ακρίβος, Αναπλ. Καθηγητής
Μέλος του Εργαστηρίου Ανόργανης Χημείας του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
Τηλ.: 2310 99 7706, E-mail: akrivos@chem.auth.gr

Ασχολείται ερευνητικά και εκπαιδευτικά με την ιστορία, την επιστημολογία καθώς και με τη διδακτική της Χημείας για περίπου 10 χρόνια. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται στη διερεύνηση παραγόντων που επιδρούν στην κατανόηση των εννοιών της Χημείας καθώς και στην αντιμετώπιση εσφαλμένων αντιλήψεων των μαθητών. Το πρόσφατο δημοσιευμένο έργο του αφορά ακριβώς ζητήματα σχετικά με τις εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και φοιτητών που παρακολουθούν μαθήματα Χημείας στο πρόγραμμα σπουδών τους.
Έλαβε το διδακτορικό του από το Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει συνεργασθεί ερευνητικά με ερευνητές στην Ελλάδα και το Εξωτερικό και έχει δημοσιεύσει ερευνητικά αποτελέσματα από κοινού με συνεργάτες των ομάδων αυτών.
Έχει δημοσιεύσει περίπου εξήντα (60) ερευνητικά άρθρα σε διεθνή περιοδικά και περίπου εξήντα (60) παρουσιάσεις σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Έχει επιβλέψει τρεις (3) διδακτορικές διατριβές σε αντικείμενα ανόργανης χημείας ενώ επιβλέπει τρεις (3) σε αντικείμενα διδακτικής της χημείας. Ακόμη έχει επιβλέψει περισσότερες από εικοσιπέντε (25) μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες και πενήντα (50) πτυχιακές εργασίες. Από αυτές, εικοσιπέντε (25) προπτυχιακές και δώδεκα (12) μεταπτυχιακές εργασίες είχαν αντικείμενα σχετικά με τη διδακτική της χημείας.

Ευαγγελία Βαρέλλα , Αναπλ. Καθηγήτρια
Μέλος του Εργαστηρίου Οργανικής Χημείας του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
Τηλ.: 2310 99 7704, E-mail: varella@chem.auth.gr

Ασχολείται ερευνητικά και εκπαιδευτικά με την διάγνωση φθορών σε αντικείμενα πολιτισμικού ενδιαφέροντος, την διδακτική της χημείας και με την ιστορία των πειραματικών επιστημών για περισσότερο από 35 χρόνια. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται α ως άνω αντικείμενα. Το πρόσφατο δημοσιευμένο έργο του αφορά τα ως άνω αντικείμενα.
Έλαβε το διδακτορικό της δίπλωμα από το Τμήμα Φαρμακευτικής του Χημείας του Πανεπιστημίου Ruprecht Karl της Χαϊδελβέργης (Γερμανία).  Έχει συνεργασθεί ερευνητικά με πολλές ερευνητικές ομάδες της Ελλάδας και του Εξωτερικού και έχει επανειλημμένα δημοσιεύσει ερευνητικά αποτελέσματα από κοινού με συνεργάτες των ομάδων αυτών.
Έχει δημοσιεύσει περίπου ογδόντα (80) ερευνητικά άρθρα σε διεθνή περιοδικά και περίπου εκατονπενήντα (150) παρουσιάσεις σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια, καθώς και επτά (7) μονογραφίες και εννέα κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους. Έχει επιβλέψει δεκατρείς (13) διδακτορικές διατριβές, περισσότερες από είκοσι (20) μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες και δεκαπέντε (15) πτυχιακές εργασίες. Υπήρξε επιστημονικώς υπεύθυνη και μέλος των ερευνητικών ομάδων δεκαεπτά χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων σχετικών με τα ερευνητικά ενδιαφέροντα .

Ανδρέας Γιαννακουδάκης, Καθηγητής
Διευθυντής του Εργαστηρίου Χημικής Εκπαίδευσης και Εφαρμογών Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας στη Χημεία του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
Τηλ.: 2310 99 7683, E-mail: andreas@chem.auth.gr

Ασχολείται ερευνητικά και εκπαιδευτικά στο πεδίο της Φυσικοχημείας, των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών στη Χημεία, καθώς και της Χημικής Εκπαίδευσης,  για περισσότερο από 35 χρόνια. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται στη μορφοποίηση και μελέτη ηλεκτροδίων άνθρακα με εφαρμογές σε ηλεκτροκαταλυτικές δράσεις, σε ιονανταλακτικές διεργασίες, και σε επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. Στο πεδίο της Χημικής Εκπαίδευσης τα ενδιαφέροντά του εστιάζονται στην: Eφαρμογή των νέων εκπαιδευτικών τεχνολογιών στη διδασκαλία της Χημείας. Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία της Χημείας. Δημιουργία μαθηματικών μοντέλων Xημικών φαινομένων σχετικών με τις Γενικές Αρχές και Νόμους της Χημείας και τις δυνατότητες χρήσης τους στη Xημική εκπαίδευση.
Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Χημείας και του Τμήματος Μαθηματικών της Σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ. Έλαβε το διδακτορικό του από το Τμήμα Χημείας του ΑΠΘ και μετεκπαιδεύτηκε στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου. Έχει συνεργασθεί με ερευνητικές ομάδες της Ελλάδας και του Εξωτερικού και έχει επανειλημμένα δημοσιεύσει ερευνητικά αποτελέσματα από κοινού με συνεργάτες των ομάδων αυτών.
Έχει δημοσιεύσει περίπου 70 ερευνητικά άρθρα σε διεθνή περιοδικά και περίπου 80 παρουσιάσεις σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Είναι στους συγγραφείς 10 διδακτικών Βιβλίων και στις ομάδες ανάπτυξης 3 εκπαιδευτικων λογισμικών πακέτων, που αφορούν τη Διδασκαλία της Χημείας στη Μέση και Ανωτάτη Εκπαίδευση. Έχει επιβλέψει 2 Διδακτορικές διατριβές και πολλές μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες.

Παναγιώτης Γιαννακουδάκης, Καθηγητής
Μέλος του Εργαστηρίου Χημικής Εκπαίδευσης και Εφαρμογών Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας στη Χημεία του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
Τηλ.: 2310 99 7724, E-mail: panjian@chem.auth.gr

Ασχολείται ερευνητικά και εκπαιδευτικά με την Ηλεκτροχημεία, την Φυσικοχημεία και την Φυσική, καθώς και με τη Χημική Εκπαίδευση,  για περισσότερο από 35 χρόνια.Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται στη μορφοποίηση και μελέτη ηλεκτροδίων με σκοπό τη χρήση τους σε ηλεκτροκαταλυτικές δράσεις, στην αποθήκευση ενέργειας και την προστασία από τη διάβρωση.
Στο πεδίο της Χημικής Εκπαίδευσης το ενδιαφέρον του εστιάζεται στη βελτίωση του τρόπου και των μεθόδων διδασκαλίας της Χημείας τόσο στη Βθμια όσο και στην Γθμια Εκπαίδευση με την επινόηση και χρήση νέων πειραμάτων, απλοποιημένης προσέγγισης δύσκολων θεμάτων της Χημείας και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη Χημική Εκπαίδευση. Το πρόσφατο δημοσιευμένο έργο του αφορά τα δύο αυτά πεδία.
Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Χημείας και του Τμήματος Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ. ‘Έλαβε το διδακτορικό του από το Τμήμα Χημείας του ΑΠΘ και μετεκπαιδεύτηκε στο Πανεπιστήμιο του Münster/Westfalen/Germany  στην κατασκευή, μελέτη και εφαρμογή μικροηλεκτροδίων, καθώς και στην εφαρμογή της Φασματοσκοπίας Εμπέδησης στη μελέτη Ηλεκτροχημικών συστημάτων.  Έχει συνεργασθεί ερευνητικά ερευνητικές ομάδες της Ελλάδας και του Εξωτερικού και έχει επανειλημμένα δημοσιεύσει ερευνητικά αποτελέσματα από κοινού με συνεργάτες των ομάδων αυτών.
Έχει δημοσιεύσει περίπου 60 ερευνητικά άρθρα σε διεθνή περιοδικά και περίπου 70 παρουσιάσεις σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Έχει επιβλέψει 2 Διδακτορικές διατριβές και είναι επιβλέπων σε 5 υπό εκπόνηση διδακτορικές διατριβές, εκ των οποίων οι 4 αφορούν τη Χημική Εκπαίδευση. Έχει επιβλέψει  περισσότερες από 25 μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες και 20 πτυχιακές εργασίες.
Από το 2012 έως το 2016 διετέλεσε Head Mentor της Εθνικής Ολυμπιακής Ομάδας Χημείας και συμμετείχε ως επικεφαλής στις αντίστοιχες Διεθνείς Ολυμπιάδες Χημείας ((IChO).
Διετέλεσε Πρόεδρος για 2 χρόνια (2016-2018) του 1ου Περιφερειακού Εκπαιδευτικού Κέντρου Θεσσαλονίκης συμβάλλοντας στην αναδιοργάνωσή του και ανάπτυξη πολυάριθμων δράσεων επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών της Α’,θμιας και της Β’θμιας Εκπαίδευσης.

Μαρία Καλλέρη, Αναπλ. Καθηγήτρια
Αφυπηρετήσαν μέλος του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ.
E-mail: kallery@astro.auth.gr

Η Μαρία Καλλέρη είναι Φυσικός. Ασχολείται ερευνητικά και εκπαιδευτικά με θέματα Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών για περισσότερο από 25 χρόνια. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντά εστιάζονται στην ανάπτυξη της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου των εκπαιδευτικών, την επαγγελματική αναβάθμιση των εν ενεργεία εκπαιδευτικών, την ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικού υλικού για παιδιά μικρής ηλικίας, τη μελέτη της πραγματικότητας της τάξης, την ανάπτυξη διδακτικών και μαθησιακών ακολουθιών και τη μοντελοποίηση διδακτικών δραστηριοτήτων.
Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές σε Πληροφορική στο Πανεπιστήμιο του Manchester της Αγγλίας  και έλαβε το διδακτορικό της  από το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής εκπαίδευσης του ΑΠΘ.
Έχει δημοσιεύσει περίπου είκοσι (20) ερευνητικά άρθρα σε διεθνή περιοδικά, περίπου 10 (δέκα) σε συλλογικούς τόμους και περίπου τριάντα (30) σε έγκριτα ελληνικά και διεθνή πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων. Έχει επιβλέψει τρεις (3) διδακτορικές διατριβές, και 2 (δύο) μεταπτυχιακές διπλωματικές και πτυχιακές εργασίες.  Υπήρξε μέλος ερευνητικών ομάδων χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων σχετικών με τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα.

Βασίλειος Κουταλάς, PhD
Μεταδιδάκτορας του Εργαστηρίου Κβαντικής και Υπολογιστικής Χημείας του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
Τηλ.: 2310 99 7801, E-mail: bkoutalas@chem.auth.gr

Ασχολείται ερευνητικά και εκπαιδευτικά με την πολυμεσική μάθηση στη διδακτική φυσικών επιστημών, καθώς και με την ανάπτυξη διδακτικών εφαρμογών και εκπαιδευτικών ιστότοπων με στόχο την παρουσίαση διάδοση της χημικής και επιστημονικής πληροφορίας. Έχει παρουσιάσει τα αποτελέσματα της εργασίας του σε ημερίδες και συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Έλαβε το διδακτορικό του από το Τμήμα Χημείας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου το 2017.
Διετέλεσε μέλος των ερευνητικών ομάδων χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων σχετικών με τα ερευνητικά ενδιαφέροντά, κατά τα έτη 2012-2015 και από το 2018 έως σήμερα.
Κατά τα έτη 2017-2018 και 2018-2019 ανέλαβε την αυτοδύναμη διδασκαλία μαθημάτων στο τμήμα Χημείας στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Ιωάννης Λυκάκης, Αναπλ. Καθηγητής
Μέλος του Εργαστηρίου Οργανικής Χημείας του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
Τηλ.: 2310 99 7871, E-mail: lykakis@chem.auth.gr

Ασχολείται ερευνητικά και εκπαιδευτικά με την Οργανική Χημεία για περίπου 20 χρόνια. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται στην οργανική κατάλυση.
Έλαβε το διδακτορικό του από το Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης και μετεκπαιδεύτηκε στο Πανεπιστήμιο της Μπολώνια της Ιταλίας.
Έχει δημοσιεύσει περίπου εβδομήντα (70) ερευνητικά άρθρα σε διεθνή περιοδικά,  και περίπου εξήντα (60) σε έγκριτα ελληνικά και διεθνή πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων. Έχει επιβλέψει τέσσερις (4) διδακτορικές διατριβές, οκτώ (8) μεταπτυχιακές διπλωματικές και εικοσιμία (21) πτυχιακές εργασίες. Υπήρξε επιστημονικός υπεύθυνος και μέλος των ερευνητικών ομάδων χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων σχετικών με τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του.

Κυριάκος Μπονίδης, Αναπλ. Καθηγητής
Μέλος του Τμήματος Φιλοσοφίας και παιδαγωγικής Α.Π.Θ.
Τηλ.: 2310 99 7232, E-mail: bonidis@edlit.auth.gr

Ασχολείται ερευνητικά και εκπαιδευτικά με την Παιδαγωγική για περίπου 25 χρόνια. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται στη θεωρία προγραμμάτων σπουδών, σχολικού βιβλίου και εκπαιδευτικού υλικού, την Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης και Οικολογική‐Συστημική Παιδαγωγική της Ειρήνης, τις θεωρίες και επιστημολογία της Επιστήμης της Αγωγής και της Εκπαίδευσης, την Κριτική και Εποικοδομητική‐Συστημική Παιδαγωγική και τα ζητήματα μεθοδολογίας της ποιοτικής και ειδικότερα της κριτικής και «μετα‐κριτικής» εκπαιδευτικής έρευνας.
Έλαβε το διδακτορικό του από το Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ.
Έχει δημοσιεύσει πάνω από 30 (τριάντα) ερευνητικά άρθρα. Έχει παρουσιάσει περίπου 25 (εικοσιπέντε) εισηγήσεις σε ημερίδες και συνέδρια και συγγράψει 5 (πέντε) βιβλία. Έχει επιβλέψει 7 (επτά) διδακτορικές διατριβές και από 45 (σαρανταπέντε) μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες. Διετέλεσε επιστημονικός υπεύθυνος και μέλος των ερευνητικών ομάδων χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων σχετικών με τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του.

Νικόλαος Παπαδόπουλος, Καθηγητής
Μέλος του Εργαστηρίου Χημικής Εκπαίδευσης και Εφαρμογών Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας στη Χημεία του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
Τηλ.: 2310 99 7735, E-mail: panjian@chem.auth.gr

Ασχολείται ερευνητικά και εκπαιδευτικά με ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού σε Θέματα Φυσικής Χημείας (διασυνδέσεις συστημάτων, προσομοιώσεις, οπτικοποιήσεις).

Μιχάλης Σιγάλας, Καθηγητής
Διευθυντής Σπουδών του ΠΜΣ
Διευθυντής του Εργαστηρίου Κβαντικής και Υπολογιστικής Χημείας του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
Τηλ.: 2310 99 7815, E-mail: sigalas@chem.auth.gr

Ασχολείται ερευνητικά και εκπαιδευτικά με την Κβαντική και την Υπολογιστική Χημεία, καθώς και με την ανάπτυξη σχετικού λογισμικού και εκπαιδευτικού λογισμικού Χημείας για περισσότερο από 35 χρόνια. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται στη μελέτη της δομής και την πρόβλεψη και ερμηνεία των ηλεκτρονιακών ιδιοτήτων και της δραστικότητας μοριακών συστημάτων με βάση τα εργαλεία της υπολογιστικής Χημείας. Το πρόσφατο δημοσιευμένο έργο του αφορά τις διαμοριακές μη δεσμικές αλληλεπιδράσεις και τη μελέτη της αρωματικότητας. Επίσης εργάζεται και στο πεδίο του σχεδιασμού, ανάπτυξης και αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού για τη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Έλαβε το διδακτορικό του από το Τμήμα Χημείας του Α.Π.Θ. και μετεκπαιδεύτηκε στο Εργαστήριο Θεωρητικής Χημείας του Πανεπιστημίου Paris Sud της Γαλλίας, όπου και κατέλαβε θέση έκτακτου Επίκουρου Καθηγητή στο Εθνικό Κέντρο Επιστημονικής Έρευνας (CNRS) της Γαλλίας. Έχει συνεργασθεί ερευνητικά με πολλές ερευνητικές ομάδες της Ελλάδας και του Εξωτερικού και έχει επανειλημμένα δημοσιεύσει ερευνητικά αποτελέσματα από κοινού με συνεργάτες των ομάδων αυτών.
Έχει δημοσιεύσει περίπου 100 (εκατό) ερευνητικά άρθρα σε διεθνή περιοδικά και περίπου 90 (ενενήντα) παρουσιάσεις σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Έχει επιβλέψει 7 (επτά) διδακτορικές διατριβές , περισσότερες από 40 (σαράντα) μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες και 10 (δέκα) πτυχιακές εργασίες. Έχει συγγράψει 5 (πέντε) βιβλία και ήταν επικεφαλής της ομάδας ανάπτυξης του εκπαιδευτικού λογισμικού Χημείας για το Γυμνάσιο «Ο θαυμαστός κόσμος της χημείας» του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και της ομάδας ανάπτυξης των εκπαιδευτικών πακέτων «Άνθρακας Β» και «Χημικοί υπολογιμοί Β» για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση του  Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων– Διόφαντος. Διετέλεσε επιστημονικός υπεύθυνος και μέλος των ερευνητικών ομάδων χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων σχετικών με τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του.
Για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού έχει βραβευθεί το 2008 από τον οργανισμό MERLOT (Multimedia Educational Resources for Learning and Online Teaching) και έχει λάβει το 2009 Βραβείο Αριστείας από το Α.Π.Θ.
Τέλος, από το 2012 είναι Πρόεδρος του Επιστημονικού Συμβουλίου του 2ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης και από το 2015 είναι Πρόεδρος του Δ.Σ. του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας «ΝΟΗΣΙΣ» και ασχολείται συστηματικά με τον επιστημονικό και τεχνολογικό εγγραμματισμό, δηλαδή την εξοικείωση του κοινού και ιδιαίτερα των νέων με θέματα Επιστήμης και Τεχνολογίας.

Νικόλαος Χαριστός, PhD
Μέλος Ειδικού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π) του Εργαστηρίου Κβαντικής και Υπολογιστικής Χημείας του Τμήματος Χημείας Α.Π.Θ.
Τηλ.: 2310 99 78015, E-mail: nicharis@chem.auth.gr

Ασχολείται με την έρευνα και την εκπαίδευση στα πεδία της Υπολογιστικής Χημείας και της Χημικής Εκπαίδευσης για περισσότερο από 15 χρόνια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη μελέτη του επαγόμενου μοριακού μαγνητικού πεδίου, στη μελέτη και τον σχεδιασμό αρωματικών μοριακών συστημάτων, καθώς και στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη εργαλείων μοριακής οπτικοποίησης για την έρευνα και την εκπαίδευση. Το πρόσφατο δημοσιευμένο έργο του αφορά στη μελέτη της αρωματικότητας.
Έλαβε το διδακτορικό του από το Τμήμα Χημείας του Α.Π.Θ. και συνέχισε τη μεταδιδακτορική του έρευνα στο ίδιο τμήμα. Συνεργάζεται με το Εργαστήριο Ανόργανης Χημείας και Μοριακών Υλικών του Αυτόνομου Πανεπιστημίου της Χιλής. Έχει δημοσιεύσει περίπου 15 (δεκαπέντε) ερευνητικά άρθρα σε διεθνή
περιοδικά και περίπου 35 (τριανταπέντε) παρουσιάσεις σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Υπήρξε μέλος των ερευνητικών ομάδων χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων σχετικών με τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του.
Για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού έχει βραβευθεί το 2004 στη Μεγάλη Βρετανία από την Royal Society of Chemistry (RSC), το 2008 στις Η.Π.Α. από τον οργανισμό MERLOT (Multimedia Educational Resources for Learning and Online Teaching), ενώ έχει λάβει το 2009 Βραβείο Αριστείας από το Α.Π.Θ.

Δημήτριος Ψύλλος, Καθηγητής
Αφυπηρετήσαν μέλος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Α.Π.Θ.
E-mail: psillos@eled.auth.gr

Διετέλεσε Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα ΔΕ, ΑΠΘ. Διδάσκει σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα στο ΑΠΘ και στο Πανεπιστήμιο Δ Μακεδονίας.
Είναι μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του πολυετούς Προγράμματος  Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών για την Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ. στην Εκπαίδευση,  Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής Πειραματικών κ Πρότυπων Σχολείων και   μέλος της ΔΕ του Διεθνούς Πανεπιστήμιου Ελλάδας.
Έχει Πτυχίο Φυσικής, ΑΠΘ, MED και PhD, Exeter UK, στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης, ειδίκευση στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών.
Δίδαξε στα Τμήματα Φυσικής,  Χημείας, ΠΤΔΕ του ΑΠΘ, Επιστημών Αγωγής (Κύπρος) θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα Φυσικής, Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας σε προ- και μεταπτυχιακό επίπεδο και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Στο έργο του περιλαμβάνονται πολλά άρθρα που αφορούν στη διερεύνηση και μοντελοποίηση των αντιλήψεων μαθητών και εκπαιδευτικών, καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων, ανάπτυξη και διερεύνηση μαθησιακών περιβαλλόντων βασισμένων σε ΤΠΕ, επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη Διδακτική των ΦΕ και στις ΤΠΕ,  σε έγκριτα διεθνή και ελληνικά περιοδικά, σε πρακτικά συνεδρίων, καθώς και εκδόσεις βιβλίων, προσκεκλημένες ομιλίες, συντονισμός ερευνητικών προγραμμάτων, οργάνωση συνεδρίων.
Έχει διατελέσει Πρόεδρος της European Science Education Research Association και της Ένωσης για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία.